linktree-vodic-za-pocetnike

Linktree - vodič za početnike

Saznaj kako ga efikasno koristiti te kreirati na Instagramu i ostalim mrežama.

Kada dugo vremena kreiraš sadržaj za brend, a pritom želiš i težiš izgraditi dugoročan i održiv biznis, neminovno se počneš ponavljati. To ponekad može značiti da trebaš revidirati prisutnost brenda na platformama, izgraditi nove mogućnosti ili se jednostavno udaljiti od platforme koje ne daju vrijednost tvojoj zajednici. 

Zato danas pišem o Linktree platformi koja je više kao organizacijski LinkTap, a s kojom možeš kreirati izvrsan put za korisnika. Linktree ti, prije svega, omogućuje stvaranje personalizirane stranice sa svim važnim poveznicama (linkovima) koje želiš podijeliti s publikom. To je link-in-bio rješenje koje se može koristiti na društvenim platformama kao što su InstagramTikTok, Twitch, Facebook, YouTube, Twitter, LinkedIn…

Što je Linktree?

Linktree je jednostavan i jako intuitivan alat. 

Alat koji će ti pomoći strukturirati sve važne poveznice koje imaš u sklopu svog brenda – bilo da još nemaš web stranicu ili je već imaš. Na jednom mjestu možeš predstaviti sve što je važno za tvoj brend: tvoje usluge, stručnost, ponude i poveznice koje tvojoj publici pružaju dodatnu vrijednost. Jednostavno rečeno, idealno je rješenje za one koji žele da jedan link u njihovom profilu vodi do svega što kreiraju i nude.

U situaciji kada imaš više od 3 freebia i nemaš web stranicu, a netko te pita za kontakt – možeš mu dati samo e-mail adresu ili broj mobitela. Zar, ne? E sad, zamisli da imaš svoje besplatno web mjesto gde tvoji pratitelji (sa društvenih mreža) mogu vidjeti tvoj sadržaj i resurse. Umjesto da ih usmjeravaš samo na jedan link, kao što bi to bilo s tvojom web stranicom, Linktree ti omogućuje da predstaviš više linkova na jednom mjestu. 

Ukratko, Linktree je tvoj saveznik za efikasno povezivanje s publikom i promociju sadržaja na društvenim mrežama.

S ovim alatom možeš:

  1. Povećati broj pratitelja na svim društvenim mrežama dajući im pristup svom sadržaju putem jedne (Linktree) veze.
  2. Pojačati angažman pratitelja. 
  3. Prodavati proizvode, primati uplate i čak uključiti opciju “podrži me” kako bi ti pratitelji mogla dati podršku, napojnicu ili donirati novac za projekt.
  4. Povezati se sa svojom publikom i prikupiti adrese e-pošte.
  5. Upotrijebiti analitiku i tako saznati interese svojih pratitelja, a to možeš iskoristiti za rast publike i poslovanja.
  6. Integrirati svoj Linktree s ostalim platformama koje koristiš.

Što je najbolje, Linktree koristiš besplatno. Iako postoji i plaćena verzija – plan. Otkazivanje je moguće bilo kada, bez ikakvih obaveza. Tvoj će plan započeti kada prihvatiš Uvjete i možeš ga koristiti sve dok ga sama ne otkažeš. Kada otkažeš plaćeni plan, koristiš ga do kraja ciklusa naplate, a zatim će se automatski prebaciti na besplatan plan.

Kako ti Linktree može pomoći?

1. Centralizacija linkova

Jedna od glavnih Linktree prednosti je što omogućuje da linkove staviš na jedno mjesto. Umjesto da se tvoja publika zbunjuje tražeći različite linkove na različitim mjestima, usmjeri ih na tvoj Linktree. Tu će naći sve relevantne linkove na jednom mjestu.

 

Dok sam pripremala ovaj blog, pročitala sam rečenicu “Linktree je loš za SEO.
SEO je skraćenica za optimizaciju tražilica i iznimno je važan kako bi tvoju web stranicu potencijalni kupci lakše pronašli”. Ne slažem se u cijelosti s ovom izjavom. Osobno koristim Linktree i u Google Analytics-u se izravno vide sve aktivnosti koje dolaze od Linktreea. Do sada se pokazao kao dobar izvor s kojeg posjetitelji dolaze na moju web stranicu. S druge strane, koristeći Linktree mojoj Instagram zajednici omogućujem da jednim klikom sazna sve što želi saznati o meni i mome brendu.

2. Povećanje angažmana

Kroz linkove na različite vrste sadržaja povećaš angažman svojih pratitelja. Naime, svojoj publici pružaš više opcija za interakciju. 

 

3. Analitika i praćenje

Linktree pruža mogućnost praćenja analitike i statistike (kako bi bolje razumjela ponašanje svoje publike). Možeš pratiti koliko je puta klikano na pojedini link, koji su linkovi popularni kao i druge korisne podatke koji ti mogu pomoći prilagoditi strategiju i optimizirati prisutnost na mreži. Besplatna verzija će zabilježiti koliko je ljudi pregledalo linkove i kliknulo, a PRO plan omogućuje da vidiš klikove tijekom određenog datumskog raspona i detaljnije uvide, poput iz koje države i s kojeg uređaja dolaze klikovi.

Korak po korak vodič za kreiranje tvog osobnog Linktree profila

  1. Odaberi “Započnite besplatno” i registriraj se (svoj plan – besplatan ili plaćeni, ćeš odabrati kasnije).
  2. Izradi račun. Dodaj i link na svoju web stranicu i honeybook- meeting-scheduler. Pomoću ovog kalendara označit ćeš svoje radno vrijeme, odnosno kada si dostupna klijentima. 
  3. Sada kada si pokrenula svoj Linktree račun, dodaj ga na svoj Instagram ili neku drugu društvenu mrežu. Kopiraj vezu na svoj Linktree, a zatim otvori svoj Instagram profil. Kad si tamo, odaberite “uredi profil” i zalijepi vezu u “web-mjesto”. Odaberi “gotovo” u gornjem desnom kutu. 
  4. Tvoj  Linktree sada je prikazan u tvojoj Instagram biografiji. To znači da tvoji pratitelji mogu lako pronaći tvoju web stranicu i dostupnost/radno vrijeme, freebie (ili bilo što drugo što želiš). 

Sada kada znaš kako funkcionira Linktree, vrijeme je da naučiš koliko i koje linkove dodati – i psihologiju koja stoji iza toga. 

Kako koristiti Linktree na način da stvarno radi?

Loša veza u biografiji na Instagramu može biti uzrok mnogih problema s konverzijom. Imati privlačan, elegantan i jasan Linktree CTA (ili općenito CTA gumbe) jedna je od najbitnijih tajni konverzije. 

 

Prvo, znajte svoj glavni cilj

Što god da je tvoj tromjesečni fokus ili glavni cilj, radi na tome da *ne* zasjeniš taj cilj mutnim, maglovitim, malim dječjim ciljevima. Neka glavna stvar, bude glavna stvar! Nakon što odlučiš koja je najveća konverzija koja ti  je potrebna tijekom određenog vremenskog razdoblja, upotrijebi svoje Linktree CTA-ove i usmjeri ljude prema cilju. Možda si upravo pokrenula newsletter… ili jednostavno želiš povećati broj pretplatnika općenito. Možda imaš prazno mjesto za popuniti – za mentorstvo, predavanje… 

Tvoje Linktree veze trebaju uvijek pogurati ljude do sljedećeg koraka. Primjerice, na besplatno preuzimanje nekog dokumenta, poveznicu za besplatno savjetovanje ili na tvoju galeriju. Odluči se za svoj cilj i stavi samo linkove koji ga podržavaju. 

Linktree je moćan alat koji će ti pomoći povećati online prisutnost. Kroz centralizaciju linkova, povećanje angažmana i analitiku, Linktree ti omogućuje bolju komunikaciju s publikom i ostvarivanje ciljeva. Moja preporuka je da ga svakako isprobaš, nemaš što izgubiti. Već besplatna verzija daje ti mnoge mogućnosti.

Saznala si nešto korisno? Podijeli sa drugima!

Kreiraj sadržaj za read, a ne za skip
Kako stvoriti neodoljivu povezanost s tvojom idealnom publikom!,  
Koristiš li već strategiju primarne i sekundarne platforme?.