neodoljiva ponuda

Kako stvoriti neodoljivu povezanost s tvojom idealnom publikom!

Hajde da danas popričamo o važnosti poznavanja svoje idealne persone u digitalnom marketingu. Kada znaš svoju idealnu personu, možeš napraviti ključne prilagodbe koje će poboljšati tvoje marketinške strategije.

Prilagodi sadržaj interesima:

  • Fokusiraj se na relevantne teme i probleme tvoje idealne persone. Pruži koristan i relevantan sadržaj koji će odgovarati njihovim interesima i potrebama.

Personaliziraj komunikaciju:

  • Prilagodi ton komunikacije prema osobinama i potrebama idealne osobe. Koristi odgovarajući vizualni i auditivni sadržaj koji će povećati njihovu povezanost s tvojim brendom.

Prikupljaj povratne informacije:

  • Redovito prikupljaj povratne informacije od publike kako bi prilagodila svoj sadržaj i nastavila odgovarati na potrebe idealne persone.

Održavaj dosljednost:

  • Održavaj dosljednost u pružanju vrijednosti i kvaliteta kako bi izgradila povjerenje tvoje idealne publike. Budi prisutna na platformama koje koriste i osiguraj da je tvoj sadržaj dostupan tamo gdje se najčešće nalaze.

Prilagodi se promjenama:

  • Budi spremna prilagoditi se promjenama, potrebama i željama idealne persone kako bi osigurala dugoročnu privrženost i angažman.

Osim toga, kada razmišljaš o svojim marketinškim strategijama, razmotri i sljedeće ključne riječi koje mogu dodatno obogatiti tvoj pristup:

  • Instagram strategija
  • Facebook marketing strategija
  • Društvene mreže u poslovanju
  • Oglašavanje na društvenim mrežama
  • Upravljanje društvenim mrežama
  • Najbolje vrijeme za objave na Instagramu
  • Kako napraviti poslovni Facebook profil?
  • Kako napraviti poslovni Instagram profil?
  • Kako objaviti oglas na Facebooku?
  • Kako promovirati objave na Facebooku?
  • Facebook grupa ili stranica

Griješiš PA ŠTA!

Prije godinu dana, baš sam živjela s ovim brigama… Nije bilo lako, griješiti i dobivati komentare za to što sam i kako nešto napisala, a nena ono što sam htjela reći.

Godinu dana nisam stala kreirati sadržaj. Ni za sebe, ni za klijente. Naravno prilagodila sam usluge jer nije profesionalno prodavati nekome COPY ako ima pogreške u pravopisu.

Ali zadnja klijentica, prepoznat će se, DALA MI JE ŠAMAR OSVJEŠTAVANJA, I TO KAKAV!

Rekla mi je da želi da joj ja pišem tekstove i da želi baš moju energiju.

Ja, nisam ČULA što mi govori i sve svoje tekstove sam nastavljala  ispravljac u 3 aplikacije za pravopis…

Kad sam predala Exel tablicu sa sadržajem objava i formata, rekla mi je: “Da, ovo je savršeno ispravno hrvatski napisano, ali nema dušu i nema tvoju energiju Ja ovo NE ŽELIM, JA ŽELIM TVOJ TEKST, SA SVIM POGREŠKAMA KOJE ĆU JA ISPRAVITI KAKO BI BIO MENI SAVRŠEN.”

Misliš da nisam plakala??? JESAM!!!

I rekla sam joj:” Ja sam te slušala, ali nisam čula tvoju želju oko pisanja. Oprosti. Za dva sata vratila sam joj 12 objava i rekla je : ”TO JE TO, idemo ovo objaviti…”

Nemoj se bojati pogriješiti, nemoj ni misliti da nikad nećeš, nemoj ni da ti ovo bude vjetar u leđima da te baš briga kad pogriješiš…

Nek ti ovo bude podsjetnik da nikad ne trebaš prestati stvarati sadržaj.

Ako danas nije dobar tekst, sutra će se baš netko u tomj tekstu pronaći i baš zbog tog sadržaja kupit će tvoje usluge, jer kad pišeš ostavljaš dio sebe, a taj dio sebe – SIGURNA SAM – nekome treba kako bi složio svoje  puzzle..

Nikad iskrenija!

Marijana Nasevska

Saznala si nešto korisno? Podijeli sa drugima!