Kreiraj sadržaj za read, a ne za skip
Zamisli kada bi svaki tvoj sadržaj bio pročitan od 60 posto ljudi tvoje zajednice.
Zamisli kada bi tvoj sadržaj bio podijeljen na 100 ljudi koji ga s uzbuđenjem prosljeđuju dalje.
Zamisli kako bi bilo kad bi svaki tvoj sadržaj, na bilo kojoj platformi, donosio bar tri prodaje tjedno.
Ne bi li bilo lijepo?
Znam da bi bilo lijepo i već čujem tvoja pitanja: kako, zašto, a što kada…
Prvo imam jednu vrlo zanimljivu činjenicu podijeliti s tobom.
MOGUĆE JE!
Moguće je da sve ovo bude stvarno i čak uzbudljivo i zanimljivo.
Što bi Marie Forleo rekla – “Ne bi imala san da već nemaš ono što je potrebno da bi ga ostvarila.”
Nedavno sam kreirala mini program “Sadržaj koji prodaje” koji će te voditi kroz 3 koraka do uspješnog kreiranja sadržaja u skladu s tobom i tvojim željama.
Mini jer će ti trebat samo sat i pol za pregled sva tri videa, a postavila sam ti i alate koje možeš preuzeti kako bi kreirala sadržaj koji je vrijedan čitanja, a ne skipanja.
U prvom videu “Kako kreirati buyer personu”, pričam kako izdvojiti jednu personu od ciljane skupine i kreirati profil prema kojem ćeš kreirati sadržaj.
Nakon toga dolazi video i alati o tome kako kreirati banku ideja za stvaranje kvalitetnog sadržaja i, na kraju treći video, skupa kreiramo 5 objava (taj video dolazi koji dan prije nove godine).
Doslovno sam htjela ispričati svoj put, koji sam ja prešla tijekom skoro dvije godine kako bih došla do vještine kreiranje sadržaja iza kojeg stojim i koji donosi vrijednost mojoj zajednici, a s time i želju da rade sa mnom.
Želja za podijeliti ove vještine s tobom, mi je došla nekako intuitivno. Nekoliko puta sam se već susrela s različitim autoritetima i mentorima, ljudima koji kreiraju sadržaj online i nisam našla nešto što bi mi bilo: EJ DA, OVO BI MI KORISTILO!
Onda sam počela testirati. Nisam uzimala nijednu strategiju zdravo za gotovo , nego sam testirala na svom sadržaju.
I znaš što je najviše rezoniralo sa mnom?
To da je autentičnost najbitnija! I apsolutno stojim iza toga.
Da za strategije, da za Instagram i kreiranje sadržaja za Instagram koji prodaje,, ali sadržaj koji prodaješ prvenstveno treba imati vrijednost i autentičnost u rješenjima koje nudiš svojoj idealnoj personi.
Samo tako, ćeš se izdvojiti iz konkurencije, samo i jedino tako ćeš ponuditi posve drugačiju ponudu, vrijednost i rješenje koje će donijeti efekt “OVO MI TREBA, KAO DA MI ČITAŠ MISLI” kod tvoje (idealne) buyer persone.
Znam da je teško pratiti sve što čitaš dok listaš Instagram
Da, zaista znam. Zato je i meni trebalo gotovo godinu dana da pronađem svoj put kako bi se odvojila iz mora digitalnih kreatora koji kreiraju digitalne marketing strategije. Teško mi je bilo naći put, biti autentična jer sam se vodila onime što drugi kreiraju, a nisam slušala svoju intuiciju i svoju publiku koja mi je govorila da je moj najveći autentični adut pričanje. Smatrala sam se manje vrijedna zbog toga…
Za kraj, imam samo tri stvari poentirati:
Prvo, prati svoju intuiciju. Ono što ona govori, zapravo, je jedini ispravan put u tom trenutku za tebe, za tvoj sadržaj i smjer u kojem tvoji brend treba ići. Ovo dobro zapamti.
Druga stvar je, prati prvu :), ne, nego kreiraj dvije platforme., To uvijek naglašavam, ali iskustveno sam osjetila najveću slobodu i oslobodila se analitike kada sam pokrenula svoj newsletter s punih 6 LJUDI na listi. Svaki dan dolaze novi ljudi, postaju dio moje zajednice jer im donosim vrijednost, a pod vrijednost podrazumijevam; zabavu, motivaciju, nove lekcije, informacije.
Treća stvar je, slušaj što ti govori zajednica. Što govore o tebi, o tvom sadržaju, tvojim ponudama koje im nudiš. Poveži se s članovima svoje zajednice. Ako tvoja zajednica danas sve skupa iznosi par stotina ljudi, to je OGROMAN plus jer možeš doći do svakoga; poslat poruku, mail i prodiskutirati što im točno treba, što im je potrebno kako bi ostvarili svoje ciljeve. Odgovore na ova pitanja upakiraj u neodoljivu ponudu koja će riješiti bar jedan izazov koji si dobila kao odgovor i prodaja će, garantirano, RASTI.
Čak i da si još uvijek na početku, kreiraj neki besplatan sadržaj, neki kratki vodič, neka strategija koju si testirala i ponudi svojoj publici.
Igraj se, neka bude zabavno. Kreiraj iz zabave, testiraj uz igru i otkri ćeš novu stranu sebe koju, zapravo, često zanemarujemo tražeći materijalnu povratnu informaciju kao dokaz da naš sadržaj i ponude vrijede.
Kada se budeš ovako postavila prema svome sadržaju, tvoja zajednica i tvoji posjetitelji sadržaja ga neće preskočiti, nego će ga pročitati. Štoviše podržat će te u onome što radiš.
Saznala si nešto korisno? Podijeli sa drugima!