Story instagram

Kako koristiti Instagram Story za povećanje vidljivosti i angažmana

Instagram Story je kanal koji prodaju čini zabavnom i jednostavnom. Omogućava ti povezivanje s publikom na autentičan i kreativan način. S preko 500 milijuna aktivnih korisnika dnevno Instagram Story nudi zaista nevjerojatne mogućnosti za povećanje vidljivosti i angažmana. U nastavku ću detaljno razmotriti konkretne korake koje možeš poduzeti kako bi povećala Instagram Story potencijal za svoj brend.

Koristi interaktivne funkcije

Interaktivne funkcije odličan su način za izravnu komunikaciju s tvojom publikom. Evo kako ih možeš iskoristiti:

  • Anketa
    Postavi pitanja koja su relevantna za tvoj brend. Na primjer, ako si modni brend, pitaj zajednicu da izabere između dva različita stila.
  • Pitanja
    Omogući pratiteljima da ti postavljaju pitanja. Ovo može biti prilika da razjasniš neke sumnje, podijeliš dodatne informacije o svojim proizvodima ili uslugama ili jednostavno započneš zanimljiv razgovor.
  • Klizači za ocjenjivanje
    Koristi klizače kako bi dobila brze povratne informacije o novim proizvodima ili kampanjama.
  • Kvizovi
    Kreiraj kvizove koji su povezani s tvojim brendom. Primjerice, ako si brend za zdravu ishranu, napravi kviz o nutritivnim vrijednostima različitih namirnica.

Kreiraj konzistentan i kvalitetan sadržaj

Redovito objavljivanje ključno je za održavanje interesa i angažmana publike.
Kako osigurati konzistentnost:

  • Planiraj unaprijed
    Koristi strategije koje su u skladu s tobom i kreiraj sadržaj prema planu kako bi trenirala dosljednost.
  • Kvaliteta iznad kvantiteta
    Kada želiš naučiti dosljedno kreirati sadržaj kvaliteta nije presudan kriterij, no ako želiš kreirati sadržaj koji će dugoročno i kroz vrijeme prodavati umjesto tebe onda je potrebno imati kvalitetno pripremljen sadržaj. 
  • Prati svoje brendiranje, ostani autentična
    Pobrini se da je tvoj Story vizualno privlačan i u skladu s vizualnim identitetom tvog brenda. Koristi svoje – brendirane boje, uvijek iste fontove, ton glasa i isti pozdrav.

Dozvoli publici da zaviri u tvoj dan i vodi primjerom

Nije bitno kakvu kafu i šalicu imaš, bitno je kada, gdje i što prenosi ta šalica kave kao vrijednost i meta poruku tvojoj zajednici. Ona omogućava tvojoj publici da te vidi i poveže se s tobom preko svojih i tvojih interesa, želja, stvari…

Prikazivanjem procesa kroz Story pokaži kako se proizvodi prave ili kako tvoja usluga funkcionira. Ispričaj priču o procesu kako radiš s klijentima ili kako pleteš torbu ili šiješ odjeću.

  • Spomeni svoj tim ili suradnike
    Upoznaj svoju publiku s ljudima koji stoje iza tvog brenda. Ovo može uključivati kratke intervjue ili prikazivanja uobičajenog dana na poslu.
  • Događaji
    Prenesi atmosferu poslovnih i dijela privatnih događaja (onoliko koliko se osjećaš ugodno). Podijeli te trenutke sa svojom publikom.

Koristi poveznice (linkove) 

Poveznice (linkovi) omogućuju izravno povezivanje na vanjski sadržaj:

  • Poveznice na proizvode
    Usmjeri pratitelje na nove proizvode ili specijalne ponude u tvojoj online trgovini.
  • Blog postovi
    Podijeli poveznice ka najnovijim blog postovima ili člancima koji su relevantni za tvoju publiku.
  • Web stranice
    Koristi ovu funkciju za promicanje tvoje web stranice ili odredišne stranice specifičnih kampanja.
    *ako nemaš web stranice stavi linkove iz postove u kojim opisuješ svoje usluge. Za početak, neka ti linkovi budu dostupni tvojoj zajednici. Za to koristi tap link na Instagram bio. Ja koristimi  linktree.

Koristi hashtagove i lokacije

Hashtagovi i lokacije mogu proširiti doseg Storyja:

  • Relevantni hashtagovi
    Koristi popularne i relevantne hashtagove kako bi omogućila tvojim Storyjima da se pojave u pretragama.
  • Lokacije
    Dodaj lokacije kako bi privukla lokalnu publiku ili se uključila u događaje i mjesta koja su relevantna za tvoj brend.

Analiza performansi

Praćenje performansi tvojih Instagram Storyja ključno je za razumijevanje što funkcionira:

  • Instagram Insights
    Koristi analitiku koju nudi Instagram kako bi pratila pregledanost, interakcije, povratne informacije, odgovore, upite i srca koje dobivaš za Story. Sve su to pokatelji što rezonira s tvojom zajednicom.
  • Prilagođavaj strategiju na osnovu prikupljenih podataka
    Kontinuirano prilagođavaj svoju strategiju kako bi poboljšala performanse.

Savjeti za male poduzetnike

Ako si poduzetnica koja tek pokreće biznis ili koja ima i full time job, a želiš naučiti osnove poslovanja, temelje online biznisa ili podići svoj brend na višu razinu, Story može biti moćan alat za prodaju, edukaciju, motivaciju i prenošenje vrijednosti tvog brenda.

Prodaja

Kreiraj i provedi lansiranje tvog proizvoda, usluge, besplatnog materijala pomoću Storyja. Tijekom 5 ili 7 dana aktivno promoviraj ponudu kroz Story.  Linkaj na mjesta gdje su proizvodi i usluga opisani.

story prodaja
prodaja preko storija
prodaja preko storija

Edukacija

Podijeli savjete i trikove vezane uz tvoju industriju. Ako si poduzetnik u sektoru ljepote, objavi kratke tutorijale za šminkanje ili njegu kože. Kreiraj rubriku – Svaku srijedu LIVE dijelim jedan savjet za…  (primjerice). Tako ćeš zajednici prenijeti vrijednosti i dati još jedan razlog da te prati.

Motivacija

Sve ono što tebe pokreće, motivira i inspirira vrlo vjerojatno će tako utjecati i na ljude koji su dio tvoje zajednice na Instagramu (ili na bilo kojoj drugoj platformi). Podijeli inspirativne priče i citate koji rezoniraju s tvojim brendom i publikom. Ova vrsta sadržaja će povećati emocionalnu povezanost s tvojim pratiteljima.

Prenošenje vrijednosti

Iskoristi Story za prenošenje ključnih vrijednosti tvog brenda. Podijeli misiju i viziju poslovanja kao i inicijative vezane uz društvenu odgovornost. 

Zaključak

Instagram Story (i svaki sličan kanal promocije na drugim platformama) je moćan alat koji može značajno povećati vidljivost i angažman tvog brenda kada se pravilno koristi. Korištenjem interaktivnih funkcija, kreiranjem konzistentnog i kvalitetnog sadržaja te analizom performansi, možeš stvoriti dinamičnu prisutnost. Ako su ti Story omiljeni kanal tipkaj mi na @marijananasevska kako bi podijelili više iskustva. Ako si na putu istraživanja i učenja i želiš jednostavan, motivirajući način rada, tipkaj mi na info@marijananasevska.com o izazovima koje imaš, zajedno ćemo pronaći najbolji način kako svladati sve izazove.