Instagram strategija

 

Napravi Instagram strategiju koja privlači pozornost

Je li u skladu sa svojim sadržajem?

Kreiraš li sadržaj u skladu sa sobom ili kreiraš strategiju po točkama iz workbooka?

Koliko ti je bitna autentičnost kao kreatoru? Što misliš koliko je autentičnost važna tvojim kupcima? 

Svaki dan susrećeš nove izazove jer moraš nešto postići, moraš kreirati sadržaj, ali nemaš temu, nemaš ideje i automatski nemaš ni želju objaviti. Ipak, želiš biti dosljedno prodavati.

Cijelo vrijeme pratiš profile na Instagramu i internetu općenito, učiš kako postići uspjeh, ali jedino što od toga dobivaš je još veća zbunjenost. Jer jedni govore da trebaš imati Instagram strategiju, marketing strategiju, moraš imati dvije platforme, konzistentno kreirati za svoju idealnu osobu, a istovremeno istraživati i svoju ciljnu skupinu.

Uh, znam, čujem te, vidim te; štoviše i ja sam se tako osjećala kad sam bila na početku svog digitalnog putovanja.

Pa voljela bih podijeliti s tobom svoje uvide koji su meni pomogli. 

Umjesto svega ovoga “moraš“, zamisli da započinješ svoj biznis potpuno autentična i oslobođena od strategije i moranja. Kako ti to zvuči?

Hm… osjećam olakšanje… Hajmo krenut sai onom što sam ja prvo napravila. 

Popis stvari koji sam odvojila

Popisala sam na papir sve svoje vrline i stvari za koje mi se ljudi obraćaju. 

Primjerice, žele da im pomognem oko pozicioniranja profila na Instagramu kako bi bolje prodavali, da kreiram vizuale, da im pomognem oko mentoriranja kako bih bila njihov partner u kreiranju sadržaja. 

Prijatelji mi se također obraćaju kad trebaju dobiti kreativne ideje za poklone, organizaciju događaja ili putovanja, fotosesije… 

Kod kuće, ja sam “party maker”, svaki put sam zadužena za organizaciju kućnog kina, kućnog partija i sl.

Zapiši zašto ti se ljudi obraćaju.

Sljedeće na što želim da odgovoriš je koji zajednički izazov ima tvoja ciljna skupina koji možeš ti riješiti te koja pitanja dobivaš od idealne osobe (idealna osoba je onaj kupac za kojeg si sama sebi rekla: “Eh, da su mi svi kao ovaj kupac, moj posao bi bio kao iz snova”). Više o tome pročitaj  saznaj na snimci moje radionice: Kako kreirati idealnu personu? (link na me radionice)


Onda bi bilo super popisati sve vrijednosti koje želiš pratiti u svom poslovanju, prema primjeru:

  • Želim poštovati svoje i tuđe vrijeme
  • Želim komunicirati jasno o svojim uslugama i pravilima poslovanja
  • Želim biti dosljedna i fokusirana u radu s klijentima
  • Želim dati više nego što klijenti očekuju
  • Želim nadmašiti njihova očekivanja
  • Želim prodavati autentično i s lakoćom

Kada zapišeš ove stvari, sljedeće bi bilo da ispišeš sva pitanja koja imaš i u skladu sa svojim vještinama i etičkim temeljima, ispiši sve teme o kojima želiš pričati u periodu od tri ili šest mjeseci.

Kada ispišeš sadržaj i znaš kome i zašto pišeš, postavi cilj koji će biti mjerljiv, dostižan i vremenski ograničen (link na Instagram post o SMART metodi).

I kad završiš sve ovo, ti već imaš svoju Instagram autentičnu strategiju! 

Što to znači?

To znači da u svakom trenutku u periodu od tri ili šest mjeseci znaš o čemu ćeš pričati na svojim platformama, točno znaš što nudiš i točno znaš jesu li uspjela – jer pratiš metrike prema cilju koji si postavila.

Ovaj proces stvaranja Instagram strategije koja je autentična možeš primijeniti i za newsletter, blog postove, Instagram i Facebook, TikTok…

Sada smo sve riješili, ostavljam te da kreiraš sadržaj u skladu sa sobom i čekam dojmove na mail, a ako te zanimaju ove teme, imaš mogućnost pretplatiti se na moj tjedni newsletter u kojem ćeš dobiti dozu motivacije i samopouzdanja u jasnoću kreiranja sadržaja u skladu sa sobom.

Saznala si nešto korisno? Podijeli sa drugima!