4 temeljna koraka za uspješnu prodaju na Instagramu
U ovom blog postu predstaviti ću nekoliko taktika za uspješnu prodaju proizvoda i usluga na Instagramu.
Instagram je već odavno je postao moćan alat za prodaju. Statistika kaže da trenutno ima 2,4 milijarde aktivnih korisnika te da baza korisnika (mjesečno) predstavlja otprilike jednu četvrtinu svjetski aktivnih korisnika interneta. Kako se Instagram približava svojoj trinaestoj obljetnici nastavlja se razvijati i inovirati, uvodeći nove značajke i usavršavajući svoje algoritme. (izvor)
Kao jednu od napopularnijih platformi, nekako prirodno, poduzetnici biraju upravo Instagram za kreiranje svijesti o svom brendu te prodaju svojih proizvoda i usluga.
Kada pogledamo bazu korisnika, vidjet ćemo da Instagram pruža nevjerojatne mogućnosti kompanijama dosegnuti ciljanu publiku i povećati prodaju.
Pa krenimo…
4 ključne taktike za uspješnu prodaju na Instagramu
1. Instagram SEO – prije svega
Što SEO za Instagram zapravo znači? Najjednostavnije rečeno: iskoristi riječi koje će netko kome treba tvoja usluga i proizvod, natipkati u Instagram tražilicu (tzv. ključne riječi).
Ako su te riječi “mentor za kreiranje sadržaja”, onda tu frazu napiši nakon svoga imena u instagram BIO. Nakon toga napiši koga podržavaš, što nudiš, što će osoba dobiti kada kupi tvoje usluge ili proizvode.
2. Potrudi se napraviti dobar Instagram BIO
Dodaj lokaciju, linkove i tipku za poziv na akciju (kod edit profila). Jako je važno da prije nego što počneš prodavati na Instagramu izgradiš snažan brand koji će privući prave ljude za tvoj proizvod ili uslugu.
To uključuje kreiranje prepoznatljivog vizualnog stila koji odražava vrijednosti i osobnost tvog branda. Kroz fotografije koje prenose meta poruke brenda, konzistentnu estetiku i jasnu komunikaciju, izgrađuješi povjerenje i lojalnost svoje publike.
3. Prodajne objave kreiraj strateški
Kvalitetne objave… pod kvalitetne objave (link na prijašni blog) mislim na prodajnu objavu koja je ima za cilj prodati. Ona se sastoji prodajnih elementa koji su ključni su za privlačenje pažnje korisnika na Instagramu: kome je namenjena, kakvu tranformaciju nudi usluga ili proizvod, rezultate koje će postići i poziv na akciju.
Koristi visokokvalitetne fotografije i videe koji prikazuju proizvode na najbolji mogući način. Kako prodajne objave imaju samo jedna zadaću, a to je prodaja, ne očekuj velik angažman na ovakve objave.
Njihova svrha je zainteresirati samo onoga tko je spreman za kupnju.
Dodatno vidiljivost možeš podići dodavanjem lokacije gdje želiš da se objava najviše prikazuje i relevantnih hagshatova.
4. Instagram story – za izravnu prodaju
Stories danas nude zaista puno mogućnosti koje ti mogu pomoći u prodaji. Iskoristi ovu strategiju kako bi povećala svijest tvoje zajednice za ponudu koju pripremaš i želiš lansirati.
Primjerice, ovisno o ulaganju, odredi hoće li period “lansiranja” trajati tjedan ili mjesec dana. Ili će to biti flash lansiranje od, primjerice, tri dana.
Unaprijed pripremi storytelling koji ćeš komunicirati i vlastitim primjerom prikaži kako će ponuda tranformirati život korisnika. Slobodno reci koliku je vrijednost tebi donijela.
Prodajna objava treba svakodnevno biti na tvojim storijima, naravno uz link za poziv na akciju. Što više linkova koristiš (strateški), to će biti i više prijava i upita, i naravno prodaja. Dodatnu vrijednost Instagram će ti donijeti ako si spremna uložiti u boostanje objava. Tako ćeš garantirano dovesti više ljudi koji možda neće nužno odmah kupiti, ali će doći u kontakt s tvojim brendom. Ti će korisnici istraživati brend do trenutka kada budu bili spremni kupiti proizvod ili uslugu.
Ako lansiranje putem storija nije prošlo kako si očekivala i kako si ga pripremila, ponavljaj dok ne ostvariš cilj koji si zamislila.
Iskoristi i ostale platforme na kojima je tvoj brend prisutan
Lansiranju ponude ili proizvoda pristupi strateški i iz te perspektive organiziraj prodajni ljevak.
Ovo znači da iskoristiš sve platforme na kojima je tvoj brend prisutan i da prilagodiš ton glasa brenda i pojaviš se u inboxu tvojih newsletter pretplatnika, u DM suradnika i ponudiš aktualnu ponudu. Iskoristi pun potencijal svih platformi i pojavi se kao netko tko nudi rješenje.
Uh… pa tko bi to volio čitati – još jednu reklamu?
Ja prva obožavam kad je prodaja dostojanstvena – sa stilom i lijepim istinitim riječima.
Sada imaš posla, znaš kako unaprijediti prodaju svoje ponude. Ne zaboravi na moju omiljenu rečenicu, NIJE USPIO SAMO ONAJ KOJI JE ODUSTAO!
Na to te podsjećam jer je jako važno ponavljati – “Repetitio est mater studiorum”.
Instagram biografija u 3 laka koraka
Linktree vodič za početnike
3 pitanja koja trebaš postaviti odmah nakon što kreiraš sadržaj