
Instagram biografija u 3 laka koraka Instagrama je svijet gdje svaka riječ ima moć privući tvoju ciljanu publiku i pretvoriti je u vjernog pratitelja brenda. Jedan od ključnih elemenata
3 pitanja koja trebaš postaviti odmah nakon što kreiraš sadržaj Kada stvaraš digitalni sadržaj, (pripremaš sadržaj za lansiranje ponude, strategije za ljevak, novi webinar ili novi
Što kada poslovni uspjeh izostaje? Prvo provjeri ove 3 stvari U ovome blogu pričat ću u množini jer i ja pripadam skupini koja će uskoro evaluirati svoja kvartalna postignuća. Zato se želim
Humor povećava svijesti o brendu. Iskoristi moć smijeha za svoj brend. Doznaj kako stvoriti duhovit sadržaj koji će angažirati i povećati tvoju
Kreativna blokada – 7 koraka kako je se učinkovito riješiti Ovaj put želim početi ovako… Proljeće je vrijeme obnove i svježine, ali ponekad donosi i izazove, poput proljetnog umora koji
Zašto je ton glasa važan i kako ga pronaći za svoj brend? Kao netko kome hrvatski nije materinji jezik jako često koristim engleske izraze u komunikaciji s klijentima i suradnicima, i to mi je
Napravi besprijekoran Instagram biznis profil u samo 6 koraka Prvo, da se razumijemo, čitaš riječi osobe koja OBOŽAVA Instagram i njegove mogućnosti. Izdvojila bih mogućnost brzog
Što je autocenzura i kako je se rješiti? Kada se suočavamo s izazovom izraziti svoj glas, bilo da je riječ o pisanju, dizajnu, pričanju ili bilo kojoj drugoj društvenoj ili kreativnoj
Kako multipotencijalist tijekom dana obavim hrpu stvari za koje, naravno, nisam svjesna da sam ih obavila. Srećom pa umjesto TO DO liste imam alat u koji zapisujem sve što sam odradila. Tako sam
Što kada poslovni ciljevi nisu ostvareni? Ok je i kad nije ok. Možda ne očekuješ ovakav tekst od mene na ovom blogu, ali želim da znaš da je pitanje neostvarenih poslovnih ciljeva važno
Kreiranje digitalnog sadržaja – 7 navika uspješnih kreatora Postizanje dosljednosti u životu može biti izazovno, posebno kada se suočavamo s trenucima kada nam se ne da ništa raditi.
3 stvari koje su mi pomogle biti dosljedna u kreiranju sadržaja. Kako dosljedno kreirati kvalitetan sadržaj? “Ključno je ne razmišljati o velikom skoku, već dosljedno i ustrajno poduzimati
Budi prva koja će saznati novosti
Prijavi se na moj newsletter i svaki tjedan ćeš dobiti barem jedan alat s kojim možeš odmah unaprijediti svoju strategiju planiranja online sadržaja.
Hvala na prijavi!
Uspješno si se pridružila mojoj listi pretplatnika.