Povećaj angažman svojih pratitelja humorom. Evo kako.
Društvene mreže su postale arena intenzivne „borbe„ za pažnju korisnika.
Tisuće i tisuće poruka u obliku online sadržaja svakodnevno pokušavaju biti primjećene. A kako bi se privukla i zadržala pažnja, potrebno je imati hrabrosti posegnuti za nečim posebnim.
Jedan od najmoćnijih besplatnih alata za stvaranje online sadržaja koji ti stoji na raspolaganju je – humor.
Humor nije samo kralj zabave, on je i tajni adut u svijetu digitalnog marketinga. Kada ga upotrebljavaš promišljeno, može biti ključan faktor za angažiranje ciljane publike, izgradnju brenda i ostvarivanje dugoročnih odnosa s korisnicima.
Dok se približava 1. april, poznat po šalama i šaljivim marketinškim kampanjama, pravo je vrijeme da razmotrimo kako iskoristiti humor kao strategiju za privlačenje publike i angažman korisnika.
Humor treba biti usklađen s poslovanjem
Humor nije univerzalna konstanta. On je nijansirano i kontekstualno “živo biće”.
Zašto to govorim.
Zato jer je jako važno da humoristički sadržaj koji djeliš bude u skladu sa karakterom tvoje ciljane publike, suštinom tvojeg brenda i specifičnostima industrije u kojoj posluješ.
Brendovi koji koriste humor na super način
Adidas, njemački brend sportske opreme često koristi humor u svojim reklamama kako bi se približio svojoj ciljnoj grupi. Njihove kampanje su često zabavne, dinamične i fokusirane na promoviranje aktivnog načina života.
Lidl često koristi humoristične elemente u svojim reklamama kako bi komunicirao sa svojom publikom na zabavan način. Njihove kampanje često uključuju duhovite situacije i originalne ideje koje ih izdvajaju od konkurencije.
IKEA, švedski lanac nameštaja poznat je po svojim duhovitim i kreativnim reklamama. Često koriste humoristične situacije i nekonvencionalne pristupe kako bi privukli pažnju publike.
Heineken, holandski proizvođač piva često koristi humor kako bi privukao pažnju potrošača. Njihove kampanje su često smjele, duhovite i usmjerene na društvene situacije koje se lako prepoznaju.
I naravno Bechkamovi, ako si gledala dokumentarac za Becham, znaš o čemu pričam. Dio ovog dokumentarca su iskoristili za reklamu za Uber.
Ne mogu ne spomenuti Hrvatvatsku gorsku službu spašavanja koja često koristi upravo humor u svojem online sadržaju. I to vrlo simpatično i uspješno. Humoristični postovi su im čak priskrrbili solidan broj PR članaka.
Iako donosi odlične rezultate i odiše lakoćom, vrlo često humorističan sadržaj iziskuje trud. Posebno ako prirodno nisi “urnebesni” komičar. No, to te ne bi trebalo spriječiti da iskoristiš svoj humor u građenju brenda. Barem za 1.april, ali i bilo kada kada ti se učini primjereno…
Stvaranje humorističnog sadržaja
Razmišljaj o tome kao o pričanju šale na obiteljskom okupljanju. Može biti smješna za jedan dio tvoje ciljane publike, dok će drugi možda samo slegnuti ramenima.
Tvoja šala treba biti poput one koja će svi razumjeti, cijeniti i – najvažnije – podjeliti dalje. Ovdje želim podijeliti s tobom da sam ovo osjetila na svojoj koži kada sam preselila u Hrvatsku. Svaki put kada bih u društvu htjela podijeliti šalu, nije mi uspijevalo. Šale koje su mi u Makedoniji s ekipom “uspijevale” ovdje nisu bili smiješne jer nije isto podneblje. Sada, nakon 6 godine života u Hrvatskoj, tj Splitu, imam hrpu dalmatinskih šala koje mogu iskoristiti i uvrstati u strategiju kada kreiram sadržaj
Zato…
U ovom blogu, želim ti pokazati kako stvoriti humorističan sadržaj koji će oživjeti tvoju društvenu mrežu, privući pažnju korisnika i poticat ih na akciju. Posebno u strategiji storytellinga i storyija kao najboljih medija za dijeljenje šaljivih poruka.
Kako bismo stvorili dodatni poticaj za kreiranje ovakvog sadržaja, pozivam te da me označiš @marijananasevska kada podijeliš šalu na svom storyiju ili feedu.
Dakle, pripremi se da se nasmiješ, ali i da naučiš kako iskoristiti moć smijeha u korist svog brenda.
Humor je naše tajno oružje, a 1. april je savršen trenutak da ga pokažemo svijetu.
Kako vješto uvesti humor u strategijom kreiranje sadržaja
Kreiranje zanimljivog i humorističnog sadržaja za zajednicu zahtjeva duboko razumjevanje publike, brenda i industrije u kojoj brend posluje.
Kako napisati duhoviti sadržaj:
Razumevanje publike
Istraži svoju ciljanu publiku kako bi razumjela njihove interese, hobije i senzibilitet za humor
Prati trendove na društvenim mrežama i identificiraj vrste humora koje su popularne među tvojom zajednicom
Koristi analitiku društvenih mreža kako bi prepoznala najuspješnije vrste sadržaja i teme koje angažiraju tvoju zajednicu
Usklađivanje sa brendom
Osmisli humorističan sadržaj koji je u skladu s tonom i vrijednostima tvojeg brenda.
Razmisli o načinu na koji humor može doprinjeti percepciji tvojeg brenda i poboljšati njegovu prepoznatljivost
Izaberi teme i šale koje su relevantne za industriju u kojoj posluješ, kako bi pokazala stručnost i povezanost sa svojim poslovnim segmentom
Kreiranje autentičnog sadržaja
Budi kreativna i originalna u kreiranju humorističnog sadržaja kako bi se istakla u moru informacija na društvenim mrežama. Na primjer, kreiraj meme sama za svoj brend, iskoristi dio stihova pjesme da objasniš neku svoju situaciju.
Koristi specifičnosti tvog brenda i industrije kako bi stvorila jedinstvene šale i viceve koji će se dopasti tvojoj zajednici
Ohrabruj angažman zajednice tako što ćeš ih poticati da djele svoje šale i komentare, stvarajući tako zajednički humorni atmosferu
Povezivanje sa zajednicom
Aktivno komuniciraj sa svojom zajednicom kako bi razumjela njihove reakcije na humorističan sadržaj i prilagodila svoj pristup
- Na komentarima (osim emotikona), postavi dodatna pitanja; tako povećavaš angažiranost i broj komentara ispod objave
Kreiraj sadržaj koji će izazvati emotivnu reakciju i poticati zajednicu da se uključi u razmjenu šale i priče
Organiziraj takmičenja, kvizove ili druge interaktivne aktivnosti koje će potaknuti angažman zajednice i učiniti ih aktivnim učesnicima u tvojoj zajednici
Kreiranje zanimljivog i humorističnog sadržaja za zajednicu zahtjeva kontinuirani rad i pažljivo praćenje reakcija publike. Ali kada se radi na pravi način, može rezultirati dubljim povezivanjem sa zajednicom i povećanim angažmanom korisnika.
Društvene mreže kako Biznis Arena
U današnjem digitalnom dobu, društvene mreže predstavljaju pravu biznis arenu gdje se odvija intenzivna borba za pažnju korisnika. Svaki brend se nalazi u izazovnoj situaciji kako se izdvojiti iz mases.
U tom kontekstu, humor se pokazao kao jedan od najmoćnijih alata za privlačenje pažnje i angažiranja korisnika.
Volim sumirati
Humorističan sadržaj nije samo sredstvo za zabavu, već i efikasna strategija koja može oživjeti brend, privući pažnju publike i izgraditi dublje veze sa zajednicom.
Kroz dobro razumevanje svoje ciljne publike, usklađivanje sa vrijednostima brenda i autentično izražavanje u skladu sa specifičnostima industrije, biznisi mogu iskoristiti moć humora kako bi se istaka na društvenim mrežama i ostvarila značajne rezultate u poslovanju.
Uz kontinuirani rad, kreativnost i pažljivo praćenje reakcija publike, društvene mreže mogu postati ne samo platforma za promociju, već i prostor za stvaranje zajednice koja se oslanja na smijeh i zabavu.