Marijana Nasevska-krupni kadar

3 pitanja koja trebaš postaviti odmah nakon što kreiraš sadržaj​

Kada stvaraš digitalni sadržaj, (pripremaš sadržaj za lansiranje ponude, strategije za ljevak, novi webinar ili novi freebie) u biti si u procesu osvajanja publike i postizanje ciljeva. 

Kako bi osigurala da tvoj sadržaj bude uspješan i da ostvari željene rezultate, nakon što izađeš iz svog kreativnog stanja, važno je postaviti određena ključna pitanja. Pomoću ovih pitanja procijenit ćeš odgovara li tvoj novokreirani sadržaj tvojoj strategiji. Zato ti preporučam da ih uvijek postaviš nakon što kreiraš bilo kakav oblik sadržaja.

Evo tri ključna pitanja koja svaki digitalni marketinški stručnjak postavlja nakon što kreira digitalni sadržaj:

Hoću li s ovim sadržajem “pogoditi” moju ciljanu publiku?

Prvo i osnovno pitanje koje trebaš postaviti je: Je li ovaj digitalni sadržaji usmjeren prema pravoj publici i jesam li koristila pravi ton glasa

Bez jasno definirane publike za svoj brend, možeš završiti sa sadržajem koji neće privući ništa osim prolaznih klikova. Zato, provjeri je li tvoj sadržaj prilagođen tako da odgovara karakteristikama i potrebama koje si definirala za svoju ciljnu publiku. Ako ne, razmisli o tome kako ga možeš prilagoditi tako da te tvoja publika čuje. 

 

Mogu li ovaj sadržaj mjeriti prema mojim ciljevima?

Kada kreiraš digitalni sadržaj uvijek na umu imaj cilj – što s tim sadržajem želiš postići. Ciljevi mogu biti: povećanje prometa na web stranici, generiranje leads-a, povećanje prodaje ili poboljšanje svijesti o brendu. Bez jasno definiranih ciljeva teško je mjeriti uspjeh sadržaja i napraviti potrebne prilagodbe. Svakako provjeri je li tvoj cilj SMART (specifičan, mjerljiv, ostvariv, relevantan i vremenski određen) i imaš li način za praćenje napretka.

Hoće li mi ovaj sadržaj poboljšati angažman i interakciju?

Konačno, važno je razmotriti kako možeš poboljšati angažman i interakciju publike sa  sadržajem. To uključuje analizu prijašnjih sadržaja o angažmanu, kao što su stopa otvaranja, stopa klikanja, vrijeme provedeno na stranici i društveni udjeli. Razmisli o načinima na koje možeš optimizirati svoj sadržaj kako bi povećala angažman. Primjerice, poboljšanje naslova, dodavanje vizualnih elemenata, poticanje na interakciju putem komentara ili dijeljenje sadržaja na društvenim mrežama.

 

Koraci koji trebaš poduzeti nakon što kreiraš svoj digitalni sadržaj

 

Bez obzira jesi li kreirala blog post, snimila video ili objavila fotografije na društvenim mrežama, postavljanje određenih ključnih pitanja može ti pomoći da optimiziraš svoj sadržaj i postigneš željene rezultate. 

 

Dakle, da sumiram evo tri ključna pitanja koja bi trebala razmotriti:

Kome je namijenjen moj sadržaj?

Koja je svrha mog sadržaja?

Kako ću mjeriti uspjeh svog sadržaja?

Zaključak

Kreiranje digitalnog sadržaja je početak procesa. Postavljanjem ovih ključnih pitanja možeš osigurati da tvoj sadržaj bude usmjeren prema pravoj publici, da postigne definirane ciljeve i da poboljšaš angažman i interakciju publike. Neprestano analiziraj, testirajt i prilagođavaj svoju strategiju kako bi osigurala da tvoj digitalni sadržaj ostvaruje željene rezultate.

 

Možda te ovo zanima:

Kreiranje digitalnog sadržaja – 7 navika uspješnih kreatora;
3 stvari koje su mi pomogle biti dosljedna u kreiranju sadržaja.
Kako dosljedno kreirati kvalitetan sadržaj?

Kreiraj sadržaj za read, a ne za skip

Saznala si nešto korisno? Podijeli sa drugima!