sto-kada-poslovni-uspjeh-izostane

Što kada poslovni uspjeh izostaje? Prvo provjeri ove 3 stvari

U ovome blogu pričat ću u množini jer i ja pripadam skupini koja će uskoro evaluirati svoja kvartalna postignuća. Zato se želim obratiti nama, poduzetnicama, freelencericama i svim ženama koje si postavljaju visoke poslovne ciljeve i sanjaju veliko. No,  ponekad te ciljeve ne ostvarimo prema koracima koje smo napisale na papiru početkom godine.

Nedavno mi se dogodilo upravo to. Ostvarila cilj koji sam zapisala za prva dva mjeseca godine, ali sam bila u totalnom bedu prije nego sam osvijestila da je ostvaren. 

Zašto…

Zato jer koraci nisu bili isti kao što sam napisala/zamislila. 

Zato želim da osvijestimo nekoliko stvari.

Kada se naši poslovni ciljevi ne ostvaruju onako brzo kako smo planirali, vrijeme je za analizu

Sada kada je prošao prvi kvartal, vrijeme je za provjeru, evaluaciju – jesmo li zadovoljni postignutim rezultatima ili želimo više? 

Ako nismo postigli ono što smo zamislili, ne trebamo očajavati. Umjesto toga, trebamo pažljivo razmotriti tri ključne stvari koje mogu biti uzrok problema.

Analiza prve četvrtine godine
Jesmo li zadovoljni postignutim rezultatima?

Ako nismo, krenimo promišljati o ovim tri stvarima.

Persona

Ako nam rezultati koje očekujemo promiču, vrijeme je da se osvrnemo na ciljanu publiku, odnosno naše „persone“. Ponekad se dogodi da persona postane preopširna što može dovesti do razvodnjavanja marketinških napora. U takvim situacijama, važno je ponovno procijeniti kome se mi točno obraćamo i jesmo li dovoljno precizni u targetiranju. U mom #miniprogramu u prvim video govorim kako odrediti idealnu buyer personu, možda ti bude zanimljivo za pogledati.

Revizija strategije


Drugo, trebamo revidirati našu strategiju. Moguće je smo zapeli u rutini koja više ne donosi rezultate ili se nismo dovoljno dobro prilagodili promjenama na tržištu. Ovo je prilika da se vratimo na poslovni plan i razmislimo o novim pristupima ili taktikama koje bi mogle biti učinkovitije.

Neke ideje za nove pristupe možeš pronaći u mojim blogovima:
Napravi Instagram strategiju koja privlači pozornost
Koristiš li već strategiju primarne i sekundarne platforme?
Povećaj angažman svojih pratitelja humorom. Evo kako. 

Raspored i odmor: balansiranje između rada i revitalizacije

Treće, važno je revidirati raspored i osigurati da imamo dovoljno vremena za odmor i revitalizaciju. Ponekad se previše dajemo za rad i zanemarujemo svoje potrebe za odmorom i relaksacijom. Međutim, upravo odmor može biti presudan za povećanje produktivnosti i kreativnosti.

Dakle, umjesto da se obeshrabrimo zbog neostvarenih ciljeva, trebamo iskoristiti priliku za analizu i poboljšanje našeg poslovanja. Kroz pažljivu reviziju naše persone, strategije i rasporeda, možemo pronaći nove načine za postizanje uspjeha. Sada je vrijeme da se pokrenemo i napravimo potrebne promjene kako bismo ostvarili svoje ciljeve u preostalom dijelu godine.

Kako iskoristiti neuspjeh? 

Neuspjeh može biti težak udarac, ali isto tako može biti izvor vrijednih lekcija. Umjesto da ga doživimo kao krajnji poraz, trebamo ga promatrati kao priliku za učenje i poboljšanje. Analizirajmo što je pošlo po zlu i razmotrimo koje korake možemo poduzeti kako bismo to ispravili i spriječili u budućnosti.

Neuspjeh nije kraj, već samo prepreka na putu prema uspjehu. Ključ je u tome kako se nosimo s njim. Umjesto da dozvolimo da nas obeshrabri, trebamo ga iskoristiti kao motivaciju za daljnje napredovanje. Pogledajmo što smo naučili iz neuspjeha i kako to možemo primijeniti kako bismo postali bolji u onome što radimo. Neustrašivo naprijed, jer i svaki neuspjeh je korak bliže uspjehu.

O temi neispunjenih poslovnih ciljeva sam opširnije pisala u tekstu Što kada poslovni ciljevi nisu ostvareni? Ok je i kad nije ok

Planiranje preostalog dijela godine – razmislite što želite postići


Postavljanje novih ciljeva i strategija

Planiranje preostalog dijela godine je ključno za postavljanje novih ciljeva i strategija. Na temelju naših analiza i revizija, možemo razviti jasne i realne ciljeve za preostali dio godine. Svaki cilj treba biti mjerljiv, relevantan i vremenski određen kako bismo osigurali uspjeh.

Razmislite o tome što želite postići u sljedećih nekoliko mjeseci i postavite jasne ciljeve kako biste to ostvarile. Budite specifične i realne u svojim ciljevima, ali istovremeno i ambiciozne. Neka plan za preostali dio godine bude temeljito razrađen kako biste imale jasnu viziju svoga puta prema uspjehu.

Nadalje, važno je kontinuirano pratiti napredak prema tim ciljevima i prilagođavati strategije kako bi se postigli. Fleksibilnost je ključna u poslovnom svijetu, pa je važno biti otvoren za promjene i prilagodbe prema potrebama tržišta.

Uz sve to, ne smijemo zaboraviti važnost odmora i balansiranja između poslovnih obveza i osobnog života. Kvalitetan odmor će poboljšati našu produktivnost i kreativnost te nam omogućiti da se vratimo poslu osvježeni i puni energije.

Saznala si nešto korisno? Podijeli sa drugima!