Content Kalendar: planiraj sadržaj i izgradi uspješan biznis

U 2025. koristi Content Kalendar – kreiraj sadržaj bez stresa i gubitka vremena!

U 2025. koristi Content Kalendar – kreiraj sadržaj bez stresa i gubitka vremena! Kao poduzetnica koja balansira između punog radnog vremena i vođenja vlastitog biznisa, organizacija i

Pročitaj
Strategije kreiranja sadržaja koji privlači i prodaje

Content marketing vodič za kreiranje sadržaja koji prodaje

Content marketing vodič za kreiranje sadržaja koji prodaje Prodaja i marketing temelj su svakog održivog biznisa. Da bi tvoj biznis dugoročno donosio vrijednost pravim ljudima, ključno je

Pročitaj
Uspjeh newslettera i bloga svodi se na dobar (ili loš) sadržaj. Saznaj koje metrike iskoristiti za kreiranje odličnog sadržaja.

Koje metrike koristiti za bolji blog i newsletter

Koje metrike koristiti za bolji blog i newsletter Mjerenje uspjeha newslettera i bloga nije samo pitanje brojeva – to je proces koji pomaže u boljem razumijevanju publike, optimizaciji sadržaja i

Pročitaj
Savjeti stručnjaka za održavanje interesa publike i izgradnju vrijednosti kroz newsletter

Kako napraviti newsletter koji će povećati lojalnost prema brendu

Kako napraviti newsletter koji će povećati lojalnost prema brendu U ovom blogu nastavljam s temom o newsletterima. Nakon što sam objasnila zašto trebamo pokrenuti newsletter do kraja 2024.

Pročitaj
kako_napisati_dobar_newsletter.jpg.crdownload

Kako napisati dobar newsletter?

Kako napisati dobar newsletter? Newsletter je snažan alat za izgradnju odnosa s publikom, no da bi bio uspješan potrebno  razumjeti kome se obraćaš i kako želiš komunicirati. Kako bi tvoj

Pročitaj
Razmišljaš li o unaprijeđenu biznisa, newsletter ti može pomoći u tome. Zašto trebaš pokrenuti newsletter čim prije, saznaj u članku.

Zašto bi trebala pokrenuti newsletter do kraja 2024.

Zašto bi trebala pokrenuti newsletter do kraja 2024. Pokretanje newslettera postaje sve popularnije među poduzetnicima, brendovima i kreatorima sadržaja. Osim što pruža direktan kanal

Pročitaj
kako_uspješno_korititi_newsletter_marketing

Kako uspješno koristiti newsletter marketing

Kako uspješno koristiti newsletter marketing Zamisli da možeš izravno komunicirati s tvojim kupcima, gradeći dugoročne odnose i povećavajući angažman. To je stvarnost koju ti dobar newsletter

Pročitaj

Kako pisati blog koji će biti zanimljiv čitateljima? 

Kako pisati blog koji će biti zanimljiv čitateljima? Korak po korak vodič za pisanje kvalitetnih blogova Pisanje bloga koji će zaista privući pažnju čitatelja može se činiti kao izazov, ali

Pročitaj
/blog/brand-story-uz-pixar-storytelling

Brand story – ispričaj sjajnu priču o brendu uz Pixar storytelling

Zašto je storytelling važan Pričanje priča (storytelling) nije samo umjetnost, već i jedan od važnih alata za uspjeh u poslovanju. Prije nego što sam krenula u online svijet, znala sam i

Pročitaj
blog/kako-povecati-broj-followera

Kako povećati broj followera na Instagramu i Facebooku?

Kako povećati broj followera na Instagramu i Facebooku? Inspirativna, jednostavna priča. Postavila sam pitanje na Instagramu, zašto me ljudi prate… ovo su odgovori… Hvala predivnim ženama

Pročitaj
Story instagram

Kako koristiti Instagram Story za povećanje vidljivosti i angažmana

Kako koristiti Instagram Story za povećanje vidljivosti i angažmana Instagram Story je kanal koji prodaju čini zabavnom i jednostavnom. Omogućava ti povezivanje s publikom na autentičan i

Pročitaj

Osiguraj dugoročan doseg i angažman sadržaja uz ovih 9 koraka

Osiguraj dugoročan doseg i angažman sadržaja uz ovih 9 koraka Kada sam prije 3 godine krenula u digitalni marketing nisam znala da mogu kreirati sadržaj koji ću koristiti višekratno, koji može

Pročitaj