Vodič kako napraviti dobru stranicu na Facebooku

Ako se pitaš kako napraviti stranicu na Facebooku, bitno je sve isplanirati unaprijed. Samo otvaranje stranice nije dovoljno za uspjeh – trebaš smisliti što ćeš objavljivati (strategija) i napraviti plan (content kalendar). Tek kada imaš jasne ciljeve i znaš što želiš postići, vrijeme je za izradu Facebook stranice. Na kraju ovog vodiča naći ćeš korisne resurse koji će ti pomoći da sve ide glatko. 

Sadržaj

  • Kako funkcionira Facebook za tvrtke
  • Razlika između Facebook profila i stranice
  • Kako napraviti stranicu na Facebooku ili poslovni Facebook profil
  • Vođenje Facebook stranice

Kako funkcionira Facebook za tvrtke

Facebook je moćan alat za tvrtke koji omogućuje oglašavanje i izgradnju brenda. Tamo se vodi ozbiljan online marketing. Poslovne stranice omogućuju:

  1. promovirati uslugu ili proizvod
  2. komunicirati s ljudima koji su zainteresirani za ono što radiš (tvoja ciljna publika)
  3. korištenje alate poput statistike i oglasa kako bi razumjela svoju publiku.

Dakle, uz poslovnu Facebook stranicu, dobit ćeš i alate poput analitike, oglašavanja (oglasi) i mogućnost stvaranja kampanja (oglasi) koje su prilagođene upravo tvojoj ciljnoj skupini.

  • Besplatni #miniprogram. Svi koraci i alati s kojima možeš odmah početi kreirati sadržaj u skladu sa sobom!

Razlika između Facebook profila i stranice

Jako je bitno razumjeti razliku između osobnog profila i poslovne stranice. 

Osobni profil koristiš za privatne aktivnosti, poput dopisivanja s prijateljima. Facebook stranicu koristiš za posao. Uz stranicu dobivaš besplatan pristup profesionalnim alatima poput statistika, oglašavanja i komunikacije s klijentima dok toga na osobnom profilu nema.

Kako napraviti stranicu na Facebooku ili poslovni Facebook profil

Da bi otvorila svoju stranicu, prvo ti treba osobni profil. Nakon što se prijaviš, klikni “Kreiraj” i slijedi korake:

  1. Odaberi ime stranice koje najbolje predstavlja tvoj brend.
  2. Odredi kategoriju koja opisuje tvoju djelatnost.
  3. Dodaj osnovne informacije poput opisa, kontakt podataka (email adresa) i vizuala (profilna slika, naslovnica i video).
    Za detaljnije upute pročitaj službeni Facebook vodič za stranicu.

Vođenje Facebook stranice

Prije nego što kreneš s objavama, svakako osmisli strategiju. 

Razmisli o ciljevima i što želiš postići sa svojom stranicom, razumij ciljnu publiku (tko su ljudi kojima se obraćaš) i napravi plan objava – osmisli content kalendar kako bi znala kada i što objaviti. 

Strategiju možeš oblikovati uz pomoć mog vodiča za digitalni marketing. A za pomoć pri kreiranju content kalendara pročitaj vodič za content kalendar.

Zaključak

Otvaranje Facebook stranice važan je korak prema profesionalnoj online prisutnosti, ali uspjeh dolazi iz pažljivog planiranja i dosljednog vođenja. Uz jasnu strategiju i redovito objavljivanje, tvoja stranica može postati moćan alat za rast poslovanja.

Pročitaj još:

Iskoristi ove resurse i dodatno unaprijedi svoje znanje, strategiju i biznis!

Svakako odi na dolje navedene blogove:
Blog: Linktree vodič