
Kako zaraditi online? Koristi ovaj komunikacijski pristup. Razlika između “ti trebaš” i “ovo ću napraviti” Način komunikacije u online svijetu zaista je zanimljiva stvar. Ok,
Koristiš li već strategiju primarne i sekundarne platforme? Ako ne, evo zašto bi trebala.VAŽNOST kreiranja sadržaja i gradnje zajednice na dvije platforme. Ako trebaš donijeti SAMO jednu
5 stvari na Instagramu koje trebaš zadržati u 2025. godini! Nakon godine istraživanja Instagrama, testiranja noviteta i praćenja trendova, izdvojila sam 5 ključnih smjernica koje će ti pomoći
Kreiraj sadržaj za read, a ne za skip Zamisli kada bi svaki tvoj sadržaj bio pročitan od 60 posto ljudi tvoje zajednice. Zamisli kada bi tvoj sadržaj bio podijeljen na 100 ljudi koji ga s
Je li u skladu sa svojim sadržajem? Kreiraš li sadržaj u skladu sa sobom ili kreiraš strategiju po točkama iz workbooka? Koliko ti je bitna autentičnost kao kreatoru? Što misliš koliko je
Kako stvoriti neodoljivu povezanost s tvojom idealnom publikom! Hajde da danas popričamo o važnosti poznavanja svoje idealne persone u digitalnom marketingu. Kada znaš svoju idealnu personu,
Budi prva koja će saznati novosti
Prijavi se na moj newsletter i svaki tjedan ćeš dobiti barem jedan alat s kojim možeš odmah unaprijediti svoju strategiju planiranja online sadržaja.
Hvala na prijavi!
Uspješno si se pridružila mojoj listi pretplatnika.