5 stvari na Instagramu koje trebaš zadržati u 2025. godini!
Nakon godine istraživanja Instagrama, testiranja noviteta i praćenja trendova, izdvojila sam 5 ključnih smjernica koje će ti pomoći da 2025. kreiraš sadržaj u skladu sa sobom.
#1 Kreiraj sadržaj konzistentno
Kreiraj konzistentan sadržaj, pojačaj svoju prisutnost na Instagramu!
Uzevši u obzir nedavna uklanjanja alata za e-trgovinu na Instagramu, pasivna prodaja nije opcija za povećati potrošnju u 2025. godini. Zato, poboljšani sadržaj može biti ključan faktor za proširenje tvog dosega i poboljšanja vidljivosti unutar aplikacije.
Fokusiraš li se na sadržaj, dospjet ćeš do šire publike, povećati angažman te ostvariti veću konverziju. Samo uz konzistentan pristup stvaranja kvalitetnog sadržaja, možeš postići pobjedu u digitalnom prostoru.
Zapamti: kada si u nedoumici što trebaš, samo pojačaj svoje prisustvo. Ako te nema na Instagramu, budi konzitetno prisutna bar na jednoj platformu newsletter, blogu ili podcastu! To može biti ključno za postizanje uspjeha u dinamičnom svijetu digitalnog marketinga.
#2 Reels
U 2024. vidjeli smo da je Instagram nadogradio REEL aplikaciju za uređivanje videa i dao mogućnost trajanja do 90 sekundi. To ti daje mogućnost snimati videa s kratkom porukom kako bi došla do novih članova tvoje zajednice. Duži format koristi za povezivanje sa zajednicom koja te već prati. Njima na opušteni način ispričaj benefit/e tvoje usluge ili proizvoda.
Dakle, ako želiš početi uključivati više kratkih video zapisa u svoju strategiju sadržaja na Instagramu – 2025. je savršeno vrijeme za to.
#3: Zajednica > Praćenje
Uz uvođenje značajki kao što su objave u feedu za bliske prijatelje i kanale emitiranja, dobili smo mogućnost da damo prednost svojoj postojećoj zajednici – iskoristi je!
Ponudi svojoj zajednici ekskluzivni sadržaji i napravi da se osjećaju posebnim tako što ćeš im plasirati sve informacije o tvojim ponudama te im omogući brza, laka i jednostavna rješenja za izazove s kojima se susreću.
Rezultat? Više povezanosti, angažmana i osjećaja zajedništva.
#4: SEO optimizacija (ključne riječi u sadržaju) preuzimaju tron #
U 2025. bit će još više važnije da optimiziraš svoj profil prema ključnim riječima koje su dosljedne tvojoj niši. Tako prilagođavaš svoj SEO kako bi tvoj profil ili brend bili na vrhu tražilice kada te netko traži. Primjerice, netko traži “mentora za kreiranje sadržaja” (riječi obavezno prilagodi svojoj niši), dodaj te riječi u tražilicu te opis profila i povećat ćeš svoju vidljivost na platformi.
Kada ideš na “FOR YOU” stranicu, vidjet ćeš da ti Instagram nudi sadržaj za SEO optimizaciju. Ispuniš li promišljeno, Instagram će tebe prikazivati ljudima koji pretražuju riječi koje si istipkala u tražilici i opisu profila.
Znači, sada je idealno vrijeme da prilagodiš svoj opis na profilu i ojačaš SEO vještine za Instagram.
Istražite sve što se odnosi na Instagram SEO na: https://blog.hootsuite.com/instagram-seo/
#5: Povratak prijenosa uživo
Pitaš se hoće li prijenos “UŽIVO” na Instagramu u 2025. biti aktualan?
Ja sam sigurna da hoće.
S obzirom da je UŽIVO prijenos dobio nova podešavanja kao što su zakazivanja i mogućnost održavanja i preko računala, imam osjećaj da je sada dostupniji i primamljiviji brendovima.
Imam osjećaj da ćemo u 2025. vidjeti više prijenosa UŽIVO – premijere, predstavljanja usluge i sl. To me jako veseli jer se i sama želim malo više aktivirati u tom smjeru.
To me navelo na razmišljanje, ima li Instagram potencijal da se natječe s platformama poput Twitcha i YouTubea? Hm…
NAPOMENA: Instagram Live Producer dostupan je samo na stolnom računalu.
Istražite detalje. Pogledaj video za više Informacije o Live Produceru
Da pročešljamo i ovo…
Voljela bi spomenuti i Threads aplikaciju. S obzirom da je došla i u EU i da sam se već priključila i nekako dobila dojam da možda nije za moj karakter (ipak,dajem sebi šansu) nisam sigurna za njenu budućnost. Iako je bila na putu da postane novi igrač poput X-a (Twittera), još treba vidjeti koju poziciju će Threads zauzeti do kraja 2024. godine.
Na području umjetne inteligencije vidjeli smo značajan napredak u 2024. godini, a sigurna sam da će se taj trend nastaviti i u 2025. godini. Pitanje je: hoće li se Instagram usredotočiti na Metine persone generirane umjetnom inteligencijom ili razviti nove alate za stvaranje sadržaja uz pomoć ove tehnologije?
Što se tiče trendova, video memovi su postali ključni u 2023. godini pružajući dinamičniji i privlačniji format od statičnih memova. Preporučam planiranje ovakvih video sadržaja unaprijed kako bi dobila više vremena za fokusirati se na svoj biznis.
Nastavi kreirati sadržaj u skladu sa tobom uz ove smjernice. Svakako prilagodi strategiju i ostani svoja. Kada kreiraš sadržaj u skladu sa tobom, dobivaš i više inspiraciju, a i povratnu informaciju zajednice, a to je dodatni vjetar u leđa.
Nije uspio samo onaj koji je ODUSTAO, slažeš li se?
Saznala si nešto korisno? Podijeli sa drugima!