
Želiš više slobode u poslu? Počni s jasnom vizijom Mnogi zamišljaju slobodu u poslu kao rad s plaže, fleksibilno radno vrijeme i raspored ispunjen samo onim što vole. No u stvarnosti, sloboda
Kako voditi biznis, a ne izgorjeti Od danas proširujem teme koje ću obrađivati na blogu. Nadam se da će ti biti zanimljive! Krenimo s temom vlastitog poslovanja – zašto si ga pokrenula
Instagram algoritam 2025. više nije isti! Evo kako ga iskoristiti. Čekala sam da se stiša cijela drama i buka oko novosti Instagram algoritma i sada dijelim s tobom potpuno drugačiji pogled na
Što je viralnost i kako stvoriti sadržaj koji osvaja internet Što je, a što nije viralni sadržaj Viralni sadržaj je poput digitalnog “požara” — jednom kada započne, brzo se
Vodič kako napraviti dobru stranicu na Facebooku Ako se pitaš kako napraviti stranicu na Facebooku, bitno je sve isplanirati unaprijed. Samo otvaranje stranice nije dovoljno za uspjeh – trebaš
U 2025. koristi Content Kalendar – kreiraj sadržaj bez stresa i gubitka vremena! Kao poduzetnica koja balansira između punog radnog vremena i vođenja vlastitog biznisa, organizacija i
Content marketing vodič za kreiranje sadržaja koji prodaje Prodaja i marketing temelj su svakog održivog biznisa. Da bi tvoj biznis dugoročno donosio vrijednost pravim ljudima, ključno je
Koje metrike koristiti za bolji blog i newsletter Mjerenje uspjeha newslettera i bloga nije samo pitanje brojeva – to je proces koji pomaže u boljem razumijevanju publike, optimizaciji sadržaja i
Kako napraviti newsletter koji će povećati lojalnost prema brendu U ovom blogu nastavljam s temom o newsletterima. Nakon što sam objasnila zašto trebamo pokrenuti newsletter do kraja 2024.
Kako napisati dobar newsletter? Newsletter je snažan alat za izgradnju odnosa s publikom, no da bi bio uspješan potrebno razumjeti kome se obraćaš i kako želiš komunicirati. Kako bi tvoj
Zašto bi trebala pokrenuti newsletter do kraja 2024. Pokretanje newslettera postaje sve popularnije među poduzetnicima, brendovima i kreatorima sadržaja. Osim što pruža direktan kanal
Kako uspješno koristiti newsletter marketing Zamisli da možeš izravno komunicirati s tvojim kupcima, gradeći dugoročne odnose i povećavajući angažman. To je stvarnost koju ti dobar newsletter
Budi prva koja će saznati novosti
Prijavi se na moj newsletter i svaki tjedan ćeš dobiti barem jedan alat s kojim možeš odmah unaprijediti svoju strategiju planiranja online sadržaja.
Hvala na prijavi!
Uspješno si se pridružila mojoj listi pretplatnika.